Quiero ser sociata

Quiero ser sociata, como esti rapazón d’enriba. Quiero ganame la vida cómodamente y nun esmoleceme por que la mitá d’Asturies seya funcionaria o prexubilada o por quetengamos la mesma población que va 40 años. Nun quiero que m’esmoleza que la renta asturiana tea los sos finxos nes sovenciones estatales o europees, o qu’el PIB tea allancáu en comparanza col d’otros territorios europeos. Nun quiero esmoleceme por que la emigración mozo supere a la inmigración. Nun quiero pensar más en si Asturies ta desenfocada, vista namás como una parte de un too al que se supedita. Nun quiero nin siquier preocupame por conocer la mio cultura, curiala y puxar por ella. Quiero escaeceme de lo poco que sé d’asturianu y d’Asturies. Quiero vivir tranquilu, coime.

Quiero entrar na secta. Quiero enfotame en Areces, Javier Fernández y Alvaro Cuesta. Quiero lluchar por que la FSA tenga dacuando un ministru. Quiero tar énte’l PP, tar argullosu de que un 25% de los asturianos mos den el gobiernín pa que así podamos trabayar pa los de nueso y asina colocame en dalgún puestín nes conseyeríes: si soi inútil perdíu, nun gabinete de prensa; si soi fatu, a facer como que carreto papeles, dame igual. Y quién sabe si, cuando seya mayor, acabo nun conseyu d’alministración gracies al bon xacíu nes relaciones ente sindicatos y FADE que propicia’l partíu.

Quiero que me preste la programación de la TPA y dir tolos años a Rodiezmo, y dicir pela cai que Pacita Felgueroso ye más guapa y gayaspera que Henry. Quiero tar a gustu, atopame nesta tierrina de sidra y fabes, de santina y bravos mineros. Quiero vivir en Felizonia.

Un comentariu en “Quiero ser sociata”

  1. Esa, precisamente ye la duda. Nel momentu que les vives, de xuru que merez la pena, pero… ¿y dos minutos dempués?

    Gracies pol comentariu.

    Voi manda-y esta entrada tuya a un collaciu, que paez que lo escribísteis pa él.

Responder

La direición de corréu electrónicu nun va espublizase.