¡¡Viva la provincia de Oviedo!!

Pues ya ta consumao. PP y PSOE acaben d’acordar la vuelta a una Asturies na que los bables yeren una peculiaridá prestosa pa les poesíes y los cantarinos de chigre, y nada más.

Como bien diz Atlantic Prau, el PSOE y el PP acaben d’acordar la derogación de la Llei d’Usu y Promoción del 98 (si non, ¿qué pinta esi puntu de la nueva llei que s’aprobará con mayoría de dos tercios?).

Esta ye la culminación de toa una estratexa, empobinada a aniquilar cualisquier opción que nun pase per un alcuerdu entre PSOE y PP. Quien pieslla emisores de radio con llicencia, quien promueve la prohibición del usu del asturianu, quien ta avezáu a comprar voluntaes, s’atopa nun puntu nel que se ve capaz de da-y el puntu final a esti tema de los bables, l’últimu requexu mínimamente potente y organizáu de contestació cívica, de crítica. Y lo fixeron güei.

La verdá, pa esto nun paga la pena l’autonomía. Una autonomía que nun se desarrolla, que nun medra como colectivu humanu, nun ye más qu’un descomanáu comederu (nun hai más que ver de qué viven estos redactores del estatutu).

Nun val pa nada. Prefiero la Diputación, ye más sincera. L’autonomía, pa quien la quier: Euskal Herria, Catalunya y, quiciavis, Galicia y Andalucía. Les ‘naciones’ que dicía l’editorial del Grupu Zeta que namás se censuró nel boletín de la provincia La Voz de Asturias.

Un comentariu en “¡¡Viva la provincia de Oviedo!!”

  1. ye la puta verda … pa esto que cierren el “principedo” , que pongan un gobernador civil y fuera … que nos devuelvan les perres que nos cuesta el comederu y puntu ,,,

Responder

La direición de corréu electrónicu nun va espublizase.