Bruce Springsteen quier acabar cola música

O eso ye lo que según determinaes entidaes de xestión, busca Bruces Springsteen al colgar n’internet el so discu nuevu en MP3. Haz unes selmanes salió la noticia de que ponía en descarga el primer single de “Magic” y güei fae lo mesmu col discu completu. Según el propiu bruce ye una forma de promocionar el so discu y los conciertos, que tan a la venta tamién n’internet.

El fechu de que seya precisamente Bruce Springsteen y non otros los músicos que faen este tipu de coses ye bien significativu. Bruce Springsteen ye quiciabes un músicu con tal reconocimientu y exitu que puede decidir que facer cola so música sin que nin siquiera les grandes multinacionales (que viven del so trabayu) puedan negase a colgar el discu na rede. Con esto lo que quiero decir ye que anguaño los músicos son los que tan amarraos por discográfiques y entidaes de xestión (que nun son más que un sindicatu vertical onde hai patronos y trabayadores) tan amarraos porque ellos tienen la pasta y el poder, pero claro Bruce puede decir, pos marcho pa con otra compañia… Entos ¿quienes son los malos de la película? ¿quienes son los que acaben cola música zarrando festivales y llocales con direutos?

Que naide s’engañe, cada vez la xente merca más música (los propios datos de la $GAE lo dicen). Cuando zarren tiendes de discos dicen que ye por culpa de les descargues d’internet, pero yo entá nun fui capaz a baxame del emule medio kilu de picadillo y les carniceries de barriu tamien zarren, igual tien más culpa “Carrefull” que internet.

Amás que polo xeneral cuando daquién siente dalgún discu que-y presta va dir a buscalo, falo de xente a la que-y presta la música, por supuestu que nun voi mercar el Ibiza Mix, pero si que me presta garrar una caxina con semeyes y un diseñu trabayau, tener la referencia física d’un soníu que me diz algo.

Un comentariu en “Bruce Springsteen quier acabar cola música”

Responder

La direición de corréu electrónicu nun va espublizase.