El món hauria de saber-ho

Cuido que munchos sentiríes yá falar del casu del rapazu catalán Eric Bertrán y’l so exèrcit del Fènix: el nenu de Blanes fan de Harry Potter (d’ehí lo d’exércitu del Fénix) qu’a los catorce años viera cómo l’Audiencia Nacional lu ordenaba detener como presuntu terrorista informáticu.

Nun sé si’l so casu ye más l’amuesa de la “represión” del Estáu español al catalanismu, o de que vivimos nuna paranoia risible cola tema del terrorismu. Dame igual, lo ciertu ye qu’el mundu tien que lo saber, como dixera’l mesmu Noam Chomsky al conocer l’asuntu.

De toles maneres… ¿ye la condición d’infantil catalanista d’esti rapacín determinante nesti casu? ¿hubieren unviao axentes antiterroristes a la casa d’un nenu de catorce años de Blimea polos sos amenazantes e-mails al Carrefour, a Leche Pascual o al Día pa qu’etiquetaren los sos productos n’asturianu? Pamidea que non.

Énte la paranoia, val más la risión. En Cataluña, de fechu, piensen que val más glayalo al altu la lleva, y facer de lo que nun foi más qu’una bobería d’un guah.e, tou un símbolu. D’ehí que yá lleve tiempu nes llibreríes un volume desplicando tola esperiencia del rapacín, y que tea acabante d’estrenase una obra satírica sobro l’espantible ‘exèrcit del Fènix’, esi que taba dispuestu a unviar cientos de correos a la páxina web del Dia.  ¿Verémosla nel circuitu de la Caxa d’Aforros?

Responder

La direición de corréu electrónicu nun va espublizase. Ríquense los campos marcaos con *