La hipocresía que tamos padeciendo cola mal nomada piratería acaba reflexando quién ye el verdaderu pirata. Y ye que cola llei na manu el simple fechu d’usar la mula pa baxar música o películes ye completamente llegal, ye un de los supuestos del famosu “derechu de copia privada”, ya que nun hai ánimu de llucru (naide saca perres por compartir los ficheros), derechu creáu pelos 80 (cuando les cintes de casete) pa dar soporte llegal a una situación normalizada na sociedá d’entos y vixente anguañu cola diferencia de que ye entá más fácil compartir música gracies a internet y les tecnoloxíes p2p. Un derechu fechu pa respetar el “derechu d’accesu a la cultura” recoyíu na carta de los Derechos Humanos.
Entos como ye que denuncien a los negros que van vendiendo discos de Bisbal pela cai, pos porque eso si ye illegal ya que hai un ánimu de llucru, como nel casu de la discográfica EMI que punxo a la venta en delles webs de la so propieda ficheros cola música de King Crimson depués de romper el contratu y ensin que hubiere consentimientu previu.
Ta claro que tanto les discográfiques como les entidaes de xestión, sindicatos verticales qu’aconceyen autores y editores o lo que ye lo mismu trabayadores y patronal, van tomalu como un pequeñu error ensin importancia.
Y ye que un ya empieza a tar fartucu de les mentires manipuladores de la industria del entrenimientu (a la que quieren nomar de la cultura) y del seguidismu que-y faen los políticos… ¡Too pola pasta!