Militares n’amuesa

¿Qué zuna-yos dió con facer exhibiciones militares n’Asturies? D’un tiempu p’acá tuviemos el circu de la Guardia Civil (paezme que na plaza de toros d’Uviéu), desfiles y desembarcos nel sable de San Lorenzo en Xixón y agora dicen que tan preparando otra amuesa de poderíu de les fuerces aeronáutiques españoles na mesma playa. ¿Nun hai más sitios onde los facer? o ye que ¿hai dalgún interés especial en que seya n’Asturies onde se pongan a los militares n’amuesa?

Nun sé, pero ye que nun m’alcuerdo de que’n tola mio vida (que ye más o menos dende que morrió Pachu) se diera enfotu talo n’ablucar al personal col poderíu militar n’Asturies. ¿Ye que equí somos especialmente receptivos? o ¿ye que se vio la necesidá d’espoxigar ciertu enfotu patrióticu nesti territoriu?

Puede sonar a paranoicu, pero sí que d’un tiempu p’acá toi viendo enfotos empobinaos a reforzar la concencia nacional española, en cuenta quiciaves de la que’l gobiernu de Zapateru tien montada col tema del estatutu catalán y la negociación con ETA. Cuido que’l razonamiento ye: si nos tachen de frañar España y de antipatriotes, vamos demostrar que nun ye asina. ¿Y cómo lo faen? Pues con detallucos tan discretos como los de camudar la firma de la publicidá institucional (si antes una anuncia de la DGT o del Ministeriu de Medio Ambiente finaba col nome de la DGT o de talu ministeriu, agora failo con ‘Gobierno de España’), o sacando a los militares a la cai. Y ehí tamos. Aplaudiendo alardes de fuerza y recordando que, pesie a too, somos españoles.

3 comentarios en “Militares n’amuesa”

  1. la verda ye que si que faen muches coses en principiu nun-y daria muchu significau en terminos de un recrudecimientu de l’espanolismu .. date cuenta de que l’exercitu polo poco que paga atopa dificultaes pa reclutar xente entos tampoco ye raro que monten estos espectaculos de relaciones publiques supongo ,,, igual hasta tendran pensao que en sitios comu asturies col paro que ahi entre la moceda pues igual yos resulta interesante por eso tamien.

    saludos

Responder

La direición de corréu electrónicu nun va espublizase.