Nueva manifestación pola oficialidá del asturianu

Lleo al travies de la web de la Xunta pola  defensa de la  llingua asturiana, que’ l Conceyu Abiertu pola Oficialidá convoca otra manifestación pal prósimu sábadu 18 de payares a les 18:00 n’Uviéu.  Yo nun voi poder dir porque taré tocando en Cabrales, pero espero que podaís ir cuantos más meyor.

Por cierto ¿conoceis alguna web del CAO? ¿Hai manera pa firmar el manifiestu dende internet? y si non ¿teneis fueyes pa poder firmar el manifiestu?… rempuestes nos comentarios por favor.

Un pocu d’esperanza con Sony…

Nunca entendí les postures comerciales de Sony que siempres van a la escontra lo que paez llóxicu. Cagola col Betamax siendo esti un sistema munchu meyor que’l VHS pola so negativa a la comercialización del sistema por parte d’otres empreses.

Anguaño pa poder pasar música al mio Sony net MiniDisc en formatu comprimíu teo que facer usu de ReactOS porque a los señoritos no-yos apetez facer versiones pa MacOS X nin pa GNU/Linux nin muncho menos lliberar l’especificaciones pa que otru pueda facelo si quier.

Reconozo que de siempres prestaronme les consoles de Sony, anguaño tengo la PlayStation2, cumplen la so función y tienen milenta xuegos, pero d’unos meses paca tamién reconozo que la Nintendo Wii ganó munchos puntos ya que de les tres consoles de nueva xeneración (xBox 360, PlayStation3 y Wii) ye la única que aporta coses nueves (amás aporta munches).

Pero resulta que los de Sony sabiendo que la competencia ye dura (y nun falo de la consola de Microsoft…) sacase un as de la manga cola noticia de que incluirá de serie na nueva versión de PlayStation el sistema operativo Yellow Dog Linux, una distribución GNU/Linux que los usuarios de PPC conocemos ya que ta especialmente orientada a este tipu d’arquitectures, anque yo uso Ubuntu pal mio pequeñu ibook. Lo que nun se, ye como será esa versión 5.0 de Yellow Dog, nun aclaran muncho na páxina, anque lo que paez evidente ye que más que d’una consola tamos falando d’un ordenador de salón… a ver como respuende Nintendo…

¡Alcoholemia positiva, colega!

Estos días la DGT está realizando una serie de campañas para tratar de concienciar a los incoscientes que pululan por las carreteras del pais. Hasta hace unos días la campaña hacia alusión al exceso de velocidad, pero hoy se ve que ya han cambiado.

Y es que de la que volvía a casa después de currar en los paneles luminosos de la autopista entre Gijón y Avilés me encuentro con la siguiente leyenda: “Alcoholemia posititva. 4-6 puntos”. Hombre es de suponer que el mensaje trata de avisar de el número de puntos que puedes perder al conducir ebrio, pero sin embargo no me parece una redacción adecuada, ya no tanto por el hecho de que parece que nos premian con de 4 a 6 puntos por ir mamaos con el coche sino por la asociación de las palabras “positiva” y “alcoholemia”. No es que no me parezca positivo el consumo de alcohol, todos los que me conoceis sabeis de mi afición a la cerveza, sin embargo en el contexto que nos atañe no me parece adecuado.

No se quién es el encargado de elegir el texto de los cartelitos luminosos de la autopista, pero considero que deberían tener un poco más de tacto. Luego que no nos extrañe cosas como lo que le pasó al Neng…

Vuelve MicroHobby

Más o menos nel añu 85 (con unos 4 añinos) tuve los mios primeros contautos cola informática con un Sinclair ZX Spectrum de 48 kb (“el gomes”) que la mio güela regalo-y al mio hermanu pa reis.

L’usu que-y dimos a esti ordenador namás que foi pa xugar coles casetes que tardaben dos hores en cargar y gracies a esti aparatín conocí tamién la mítica revista de videoxuegos MicroHobby, que’l mio hermanu mercaba nel quioscu de Fausti (xusto embaxu de mio casa).

Pos bien resulta que güei, dempués de más de 20 años, un par de frikis punxose a scanear tolos númberos completos de la revista y a colgalos en http://www.microhobby.org/, enantes contautaron con Hobby Press, empresa propietaria del copyright, pa pedi-yos permisu pa espublizala. Pa una descarga más fácil puedes usar tamién un espeyu ftp:
ftp//ftp.worldofspectrum.org/pub/sinclair/magazines/MicroHobby/

Pongovos tamién un videu que topé en youtube d’uno de los xuegos del spectrum al que más enganché… Jetpac

Ver el vídeu en Youtube